FANDOM

Aerith Gainsborough
[[File:|200x400px|Aerith Gainsborough]]
Portret(y) {{{portrait}}}
Kana エアリス・ゲインズブール
Rōmaji Earisu Geinzubūru
Imię japońskie Aerisu Gainsborough*
Oryginalna gra Final Fantasy VII
Trudność historii
EX Mode Brak (tylko Asysta)
EX Burst Brak (tylko Asysta)
Japoński aktor głosowy Maaya Sakamoto
Angielski aktor głosowy Andrea Bowen
Postać z Dissidii 012 Final Fantasy

Aerith Gainsborough jest dodatkową, czwartą reprezentantką Final Fantasy VII w Dissidii 012 Final Fantasy. Pojawia się tylko jako postać asystująca i nauczycielka dla tych co zakupili Dissidię Duodecim Prologus Final Fantasy. W Prologusie, doradza w zakresie sterowania gry i oznajmia jej włączenie do gry jako postać asystująca.

Aerith została dodana do gry kiedy zostało zadecydowane, że będzie postać wyłącznie dostępna jako asysta i zawrzała dyskusja kto będzię tą osobą. Aerith została wybrana ze względu na wysoką pozycję w badaniach pracowników Square Enix i ze względu na jej status jako postaci dostępnej jedynie w asyście oznaczało, że jej braki zdolności bitewnych mogły zostać przeoczone.

WyglądEdytuj

WalkaEdytuj

AtakiEdytuj

GaleriaEdytuj

AluzjeEdytuj

  • W Final Fantasy VII, Aerith posiada Białą Materię, która jest jedynym przedmiotem pozwalającym przyzwać Holy.
  • Seal Evil i Planet Protector są Limit Break'ami używanymi przez Aerith w Final Fantasy VII.
  • Kij, który używa Aerith to Guard Stick, jej początkowa broń w Final Fantasy VII.

CiekawostkiEdytuj

  • Na ekranie wyboru asyst, nazwisko Aerith w tej grze jest napisane "Gainborough", z opuszczeniem S. W napisach końcowych jest napisane poprawne.

Szablon:Dissidia 012

Więcej z Fandomu

Losowa wiki