FANDOM

Arylon

Arylon to pomniejsza Postać Niezależna z oryginalnego Final Fantasy. Jest ona Tancerką (Dancer), która włóczy się po centrum miasta Cornelia, w pobliżu fontanny. Kanclerz Cornelii wspomina, że Dancing Girl (Tańcząca Dziewczyna) znajdująca się w mieście wie o wielu dziwnych rzeczach. Arylon, będąca wspomnianą tańczącą dziewczyną, jest całkiem pomocna na początku gry.

Co ciekawe, wspomina ona, że nie ma czasu na taniec i następnie opowiada Wojownikom Światła (Warriors of Light) o czymś innym, co mogłoby pomóc im w ich misji przywrócenia kryształów. Jej pomoc opiera się na przekazywaniu wskazówek o tym, co należy zrobić dalej.

Posiada ona imię tylko w północnoamerykańskim wydaniu na NES. W remake'ach Final Fantasy jest bezimienna.

InformacjeEdytuj

Wskazówka Opis
1 Za pokonanie piratów dostanie się statek.
2 W Matoya's Cave (Jaskini Matoyi) można się dowiedzieć, że zaginęło Crystal Eye (Kryształowe Oko) wiedźmy Matoyi.
3 W mieście Elfheim lokalny książę został uśpiony przez Astosa.
4 W Marsh Cave (Bagiennej Jaskini) znajduje się korona (crown).
5 Król Western Keep (Zachodniej Baszcie) to w rzeczywistości Astos.
6 W zamian za zwrócenie Matoyi jej oka, sporządzi ona miksturę, która podana Księciu Elfheimu wybudzi go ze snu. Ten w ramach wdzięczności da Mystic Key (Mistyczny Klucz).
7 Nitro Powder (Nitro Proszek) znajduje się w Castle Cornelia (Zamku Cornelia). Substancję tę można wykorzystać do otwarcia kanału.
8 Trzeba uratować Kryształ Ziemi.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki