FANDOM

Dancing Girl agart ffiv ios.PNG

Dancing Girl w Final Fantasy IV(iOS).

Następujący artykuł porusza tematykę, która nie została oficjalnie nazwana w żadnych oficjalnych materiałach firmy Square Enix; obecny tytuł jest wyłącznie zastępczy.
Angielski: "Why, hello there! I'm a dancer! Watch me prance!"
Polski: "O, witaj! Jestem tancerką! Spójrz jak tańczę!"
—Dancing Girl w Final Fantasy III

Dancing Girl (Tańcząca Dziewczyna) to powracająca postać niegrywalna w serii Final Fantasy. Tańczące dziewczyny są, z nielicznymi wyjątkami, bezimienne. Role tańczących dziewczyn różnią się w zależności od gry, choć najczęściej po prostu tańczą dla gracza. Nie posiadają żadnego znaczenia dla rozgrywki poza rozrywką.

WystępowanieEdytuj

Final FantasyEdytuj

Arylon jest jedną z nielicznych tańczących dziewczyn w jakichkolwiek materiałach Final Fantasy, które posiadają imię, jednak pojawia się ono tylko w północnoamerykańskim wydaniu na konsolę NES, a sama dziewczyna pozostaje bezimienna w przyszłych wersjach Final Fantasy. W odróżnieniu od swoich następczyń w przyszłych grach nie tańczy dla gracza, lecz przekazuje Warriors of Light (Wojownikom Światła) cenne wskazówki w trakcie odzyskiwania przez nich kryształów.

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W Developer's Office (Biurze Producenta) w Final Fantasy IV, Yuno Lee, która jest ubrana jak White Mage (Biały Mag), pyta się gracza, czy nie zechciałby zobaczyć jej tańca, po czym zmienia zdanie, twierdząc, że nie zajmuje się takimi rzeczami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki