FANDOM

Eidolony (召喚獣, shoukanjuu, dosł. przywoływalne bestie) są summon'ami w Final Fantasy XIII, dusza należąca do tylko jednego l'Cie, którego w pewnym stopniu odzwieciedlają.

DatalogEdytuj

EidolonsEdytuj

Zobacz również: Datalog/History and Myth.

Her ProvidenceEdytuj

Zobacz również: Datalog/Analects.

NaturaEdytuj

Analekta o Bogini Etro sugerują, że Eidolony są tak naprawdę stworzone przez nią i są jej posłańcami, "by dostarczyć nadzieję, gdy wszystko jest utracone". Strona Bogini w Analektach zawiera obraz Aleksandra podtrzymując tezę, że Eidolony naprawdę pochodzą od niej. Natura Eidolonów jako mechanicznych stworzeń nadaje im prawdopodobieństwa do bycia tej samej natury co fal'Cie, stworzonych przez innych znanych bogów ze świata Final Fantasy XIII, Hallowed Pulse i Fell Lidzei.

ZdobywanieEdytuj

Mechaniki bitwyEdytuj

Gestalt ModeEdytuj

Zobacz również: Gestalt Mode.

EidolonyEdytuj

Eidolony kontrolowane przez graczaEdytuj

Eidolony niekotrolowaneEdytuj

MuzykaEdytuj

Podczas walki z Eidolonami, są możliwe trzy motywy bitewne, które będą grał podczas boju. "Eidolons" ("召喚獣" Shoukanjuu dosł. "Summon Beasts") gra podczas walki Snow'a ze siostrami Shiva, bitwy Fang z Bahamutem i Vanille z Hecatoncheir'em. "Test of the L'Cie" ("世界の敵" Sekai no Teki dosł. "Wróg Świata") leci podczas walki Sazh'a z Brunhildą oraz Hope'a z Aleksandrem. Bitwa Lightning z Odynem jest jedyną, podczas której żaden z wyżej wymienionych utworów nie jest odtwarzany; jest natomiast odtwarzana ścieżka "Desperate Struggle" ("死闘" Shitou dosł. "Bitwa aż do Śmierci").

Szablon:Summons

Więcej z Fandomu

Losowa wiki