FANDOM

Final Fantasy: Legend of the Crystals
ファイナルファンタジー

Fainaru Fantajī

Reżyser

Naoto Kanda Tomihiko Ohkubo

Studio Madhouse Studios
Liczba odcinków 4
Data wydania

Japonia:

Rozdział 1: 21 marca 1994

Rozdział 2: 21 maja 1994

Rozdział 3: 21 czerwca 1994

Rozdział 4: 21 lipca 1994

Stany Zjednoczone:

24 listopada 1998

Final Fantasy: Legend of the Crystals to czteroodcinkowe anime OVA, które zostało wydane w Japonii w okresie od marca do lipca 1994 roku, i w Stanach Zjednoczonych od 1997 do 1998.

Akcja rozgrywa się 200 lat po wydarzeniach mających miejsce w Final Fantasy V, główną bohaterką jest Linaly, potomek Bartz’a Klauser’a, i jej przyjaciel Prettz.

Seria została podzielona na cztery rozdziały; „Wind Chapter”, „Fire Chapter”, „Dragon Chapter” i „Star Chapter”. Ścieżka dźwiękowa zaostała skomponowana przez Masahiko Sato, i zawiera liczne wskazówki do oryginalnej ścieżki dźwiękowej Nobuo Uematsu z Final Fantasy V, w tym Opening i Chocobo’s Theme.

FabułaEdytuj

Fabuła Final Fantasy: Legend of the Crystals ma miejsce w tym samym świecie co Final Fantasy V, Planecie R. Dwieście lat po tym jak Bartz, Lenna, Galuf, Krile i Faris uratowali dwa światy przed Exdeath'em, nowe zło przybywa z Czarnego Księżyca (Black Moon) i pragnie zabrać kryształy. Linaly, potomek Bartz'a Klauser'a oraz jej przyjaciel i ochorniarz Prettz, udają sie do Świątyni Wiatru (Temple of Wind) by odnaleźć nowe zagrożenie, tworząc tym samym nową generację Wojowników Światła (Warriors of Light).

PostacieEdytuj

Postacie anime Final Fantasy: Legend of the Crystals okazują się być potomkami bohaterów z Final Fantasy V, na przykład Linaly jest dziedzicem Bartz'a Klauser'a.

Główni bohaterowieEdytuj

  • Linaly
  • Prettz
  • Rouge
  • Valkus
  • Mid Previa

Linki zewnętrzneEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki