FANDOM

Lich
Marilith
Kraken
Tiamat
Zobacz także: Four Fiends

Four Fiends (Cztery Demony) to główni bossowie w oryginalnym Final Fantasy. Do czterech demonów należą: Lich, reprezentujący żywioł Ziemi, Marilith, reprezentująca żywioł Ognia (w wersji na NES nazywała się Kary), Kraken, reprezentujący żywioł Wody oraz Tiamat, reprezentująca żywioł Wiatru.

FabułaEdytuj

Uwaga spoiler: Poniżej znajdują się szczegóły na temat fabuły i/lub zakończenia. (Pomiń sekcję)

Według zakończenia gry, Demony są uosobieniem ogromnej nienawiści Garlanda. Wysłały one Garlanda 2000 lat wstecz używając mocy Mrocznego Kryształu żeby wytworzyć pętlę czasu, która wskrzeszałaby go za każdym razem, gdyby ten miał zostać pokonany przez Wojowników Światła. W zamian, Garland wypuścił swoje twory do przyszłości, żeby siały jak najwięcej spustoszenia.

Czterysta lat przed pojawieniem się Wojowników Światła w Cornelii, Tiamat zniszczyła Lufeńską cywilizację i uczyniła ich Latającą Fortecę, dom dla Kryształu Wiatru, swoim własnym gniazdem. Dwieście lat później Kraken dokonał inwazji na Sunken Shrine, dom Syren i Kryształu Wody.

Bliżej początku gry, Lich zajął Cavern of Earth, gdzie Kryształ Ziemi oczekiwał na odzyskanie. Z tego miejsca potwór zaczął zanieczyszczać teren niedaleko Melmond. Po klęsce Licha Marilith obudziła się dwieście lat przed czasem i zajęła Mount Gulg, w której znajdował się Kryształ Ognia. Każdy Demon musi zostać pokonany co najmniej dwa razy, z czego po raz pierwszy w wyżej wymienionych obszarach, żeby przywrócić moc kryształów żywiołów i potem w Chaos Shrine, 2000 lat w przeszłości, żeby dostać się do Chaosa.

CiekawostkiEdytuj

  • Cztery Demony powracają w grze Dissidia Final Fantasy jako summony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki