FANDOM

CCFFVII Hell Thundaga.png

Otrzymywanie łupu w Crisis Core -Final Fantasy VII-.

Item Drops (アイテムドロップ, Aitemu Doroppu?; おとすアイテム, Otosu Aitemu?, Upuszczone Przedmioty), znane również jako Treasure (Skarb), Loot Drops (Upuszczony Łup), Spoils (Zdobycz) oraz Drops (落とす, Otosu?)[1], to przedmioty, które gracz otrzymuje po pokonaniu przeciwników. W wielu grach dany przeciwnik może posiadać więcej niż jeden przedmiot do upuszczenia, a niektóre z tych przedmiotów mogą być rzadsze od innych. Gracz dostaje szansę na otrzymanie przedmiotu od wroga, jeśli ten zostanie pokonany, a graczowi uda się ukończyć walkę zwycięsko.

WystępowanieEdytuj

Final FantasyEdytuj

W pierwotnej wersji na konsolę NES przeciwnicy nie upuszczają przedmiotów, element ten występuje jednak w jej remake'ach: Dawn of Souls oraz 20th Anniversary.

Sporo powszechnych przeciwników w ogóle nie upuszcza przedmiotów. Nie ma podziału na częsty i rzadki łup, w odróżnieniu od pozostałych odsłon serii - każdy przeciwnik posiada maksymalnie jeden przedmiot do upuszczenia. Dany wróg posiada określoną szansę na upuszczenie przedmiotu po jego pokonaniu. Szanse na zdobycie przedmiotów z częstych przeciwników są jednak znacznie niższe niż w innych grach. W przeciwieństwie do tego, bossowie posiadają stuprocentową szansę na upuszczenie przedmiotu.

Przeciwnicy mogą upuścić powszechne przedmioty, takie jak Potion lub Antidote, ale także ekwipunek.

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Final Fantasy XII International Zodiac Job System Ultimania, str.268

Więcej z Fandomu

Losowa wiki