FANDOM

Postać Final Fantasy VIII
Laguna Loire
Laguna Loire
Wiek 27 lat
Wzrost 181 cm
Data urodzenia 3 stycznia
Broń Machine Gun
Limit Break Desperado
Inne Pasjonat z krwi i kości.

Młody galbadyjski żołnierz pojawiający się we snach Squalla. Pełen energii i optymizmu, chociaż czasem jego beztroski wesoły sposób bycia wydaje się przesadny, czym stanowi przeciwieństwo głównego bohatera. Jednak wśród kolegów cieszy się szacunkiem. Odznacza się także dużą nieśmiałością w stosunku do kobiet, na których mu zależy. Służył w armii wraz ze swoimi dwoma nieodłącznymi przyjaciółmi: Kirosem i Wardem 18 lat temu w czasie prowadzenia przez Galbadię wojny z Esthar. Wtedy też poznał w Mieście Delling późniejszą piosenkarkę Julię swoją pierwszą miłość. Jednak niedługo potem Laguna wyruszył na Teren Prac Wykopaliskowych Centry, gdzie doznał obrażeń i jakiś czas dochodził do siebie w Winhill. Tam poznał Raine i małą Ellone, które stały mu się bardzo bliskie szczególnie, że po swojej rocznej obecności utracił Julię. Z tego nowego związku prawdopodobnie później urodził się Squall. Pragnąc ziścić swoje marzenia o dziennikarstwie Laguna dużo podróżował i nawet doczekał się publikacji w „Timber Maniacs”. Kiedy Ellone została porwana przez czarownicę Adel wyruszył jej na ratunek odwiedzając po drodze niezwykłą Wioskę Shumi gdzie uczył Moomba mówić, a nawet próbował swoich sił w grze aktorskiej, by ostatecznie dotrzeć do Esthar, gdzie przyczynił się do obalenia złej władczyni i zyskał miano narodowego bohatera. Obecnie piastuje tam urząd prezydencki i dąży do zapobiegnięcia powtórce z historii.

Szablon:Postacie FFVIII

Więcej z Fandomu

Losowa wiki