Fandom

Final Fantasy Wiki

Laguna Loire

421stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Postać Final Fantasy VIII
Laguna Loire
Laguna Loire
Wiek 27 lat
Wzrost 181 cm
Data urodzenia 3 stycznia
Broń Machine Gun
Limit Break Desperado
Inne Pasjonat z krwi i kości.

Młody galbadyjski żołnierz pojawiający się we snach Squalla. Pełen energii i optymizmu, chociaż czasem jego beztroski wesoły sposób bycia wydaje się przesadny, czym stanowi przeciwieństwo głównego bohatera. Jednak wśród kolegów cieszy się szacunkiem. Odznacza się także dużą nieśmiałością w stosunku do kobiet, na których mu zależy. Służył w armii wraz ze swoimi dwoma nieodłącznymi przyjaciółmi: Kirosem i Wardem 18 lat temu w czasie prowadzenia przez Galbadię wojny z Esthar. Wtedy też poznał w Mieście Delling późniejszą piosenkarkę Julię swoją pierwszą miłość. Jednak niedługo potem Laguna wyruszył na Teren Prac Wykopaliskowych Centry, gdzie doznał obrażeń i jakiś czas dochodził do siebie w Winhill. Tam poznał Raine i małą Ellone, które stały mu się bardzo bliskie szczególnie, że po swojej rocznej obecności utracił Julię. Z tego nowego związku prawdopodobnie później urodził się Squall. Pragnąc ziścić swoje marzenia o dziennikarstwie Laguna dużo podróżował i nawet doczekał się publikacji w „Timber Maniacs”. Kiedy Ellone została porwana przez czarownicę Adel wyruszył jej na ratunek odwiedzając po drodze niezwykłą Wioskę Shumi gdzie uczył Moomba mówić, a nawet próbował swoich sił w grze aktorskiej, by ostatecznie dotrzeć do Esthar, gdzie przyczynił się do obalenia złej władczyni i zyskał miano narodowego bohatera. Obecnie piastuje tam urząd prezydencki i dąży do zapobiegnięcia powtórce z historii.

Szablon:Postacie FFVIII

Więcej w Fandom

Losowa wiki