FANDOM

Nintendo 3DS.

Nintendo 3DS, następca Nintendo DS, to konsola stworzona przez Nintendo i wydana w 2011 roku. Wielkością jest bardzo podobna do DS Lite. Górny wyświetlacz jest w stanie wywoływać trójwymiarowe efekty bez pomocy specjalnych okularów, przy pomocy zjawiska autostereoskopii. Konsola ta posiada też zewnętrzną kamerę 3D. Jest wstecznie kompatybilna z oprogramowaniem na Nintendo DS.

3DS doczekało się też większej wersji o nazwie Nintendo 3DS XL (Nintendo 3DS LL w Japonii), mającej światową premierę w 2012 roku. Posiada ona prawie dwa razy większe wyświetlacze, niż 3DS, pojemniejszą baterię oraz delikatnie przeprojektowany wygląd, poza tym jednak działa tak samo. Gry na DS mogą działać w powiększeniu (domyślnie) lub w oryginalnej rozdzielczości, wykorzystując mniejszą powierzchnię wyświetlacza.

Nintendo 2DS.

28 sierpnia 2013 roku Nintendo ogłosiło 2DS, które miało zachować pełną funkcjonalność konsoli 3DS poza trójwymiarowym wyświetlaniem, a także posiadać jeden wyświetlacz zamiast dwóch (firma wycofała się jednak z tego pomysłu). 2DS obsługuje wszystkie gry na konsole 3DS oraz DS. Zostało wydane 12 października 2013 roku.

Tytuły z serii Final Fantasy na Nintendo 3DSEdytuj

Usługa Virtual ConsoleEdytuj

  • Final Fantasy (oryginalna wersja na Famicom; wydana 18 grudnia 2013)
  • Final Fantasy II (oryginalna wersja na Famicom; wydana 12 lutego 2014)
  • Final Fantasy III (oryginalna wersja na Famicom; wydana 23 kwietnia 2014)
  • Final Fantasy (nowa wersja 3D; premiera zapowiedziana na grudzień 2014/styczeń 2015)

Edycje specjalneEdytuj

TFFCC-3DS.jpg

Limitowana edycja Nintendo 3DS XL dla Theatrhythm Final Fantasy: Curtain Call została wydana równolegle z grą w kwietniu 2014 roku w Japonii.[1]

Linki zewnętrzneEdytuj

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki