FANDOM

Nirvana (ニルヴァナ) jest stałą bronią w serii Final Fantasy. Zwykle jest najpotężniejszą różdżką w grach, w których pojawia się i jest głównie używana przez Przywoływaczy i Białych Magów.

WystępowanieEdytuj

Final Fantasy IVEdytuj

Final Fantasy IV: The After YearsEdytuj

Final Fantasy XEdytuj

Nirvana to Ostateczna Broń Yuny i można ją dostać poprzez Arenę Potworów (ang. Monster Arena) w Calm Lands. Potrzebne są Moon Crest i Moon Sigil do osiągnięcia jej maksymalnej mocy. Z maksymalną mocą ma Złamanie Limitu Obrażeń (ang. Break Damage Limit), Potrójny Overdrive (ang. Triple Overdrive), Podwójne AP (ang. Double AP) i 1 MP Cost. Pozwala Aeon'owi Valefor złamanie limitu obrażeń 9 999, kiedy jest aktywowana. Po użyciu Moon Crest albo Moon Sigil może zadawać obrażenia koło 30 000, a gdy użyte są oba jego limit obrażeń osiągnie 99 999.

Final Fantasy X-2Edytuj

Yuna dzierży Nirvanę, gdy jest w przebraniu Czarnego Maga.

Final Fantasy XIEdytuj

Final Fantasy XII: Revenant WingsEdytuj

Nirvana jest jedną z najsilniejszych różdżek Penelo i może zostać zrobiona w Sky Saloon.

Final Fantasy XIIIEdytuj

Nirvana to najlepszy model różdżki jaki może dostać Vanille.

Final Fantasy Tactics AdvanceEdytuj

Final Fantasy Tactics A2: Grimoire of the RiftEdytuj

Dissidia Final FantasyEdytuj

EtymologiaEdytuj

Nirvana to religijne określenie używane, by opisać ostateczny cel religii buddyjskiej (podobny koncept można spotkać w religii hiduskiej). Dotyczy ostatniego poziomu świadomości cechowanego perfekcyjnym balansem, wiedzą i pokojem, który tylko czyste dusze z dobrą karmą mogą osiągnąć i jest osiągana przez reinkarnację.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki