FANDOM

Battle results ffxiii-2

Koniec walki w Trybie Normalnym w Final Fantasy XIII-2.

Poziom trudności (ang. Difficulty level) gry to element pozwalający graczowi wybrać taki tryb, jaki najbardziej odpowiada jego umiejętnościom lub stylowi gry. W serii Final Fantasy taka możliwość występuje rzadko i zazwyczaj dotyczy reedycji gier.

Innymi elementami podobnymi do poziomu trudności są: poziom Eksperta dla Sphere Grid w Final Fantasy X PAL, HD Remaster, oraz wersji International i dwa tryby Nowej Gry Plus w Final Fantasy XII International Zodiac Job System. Niektóre walki w Final Fantasy XIV posiadają normalne oraz "trudne" wersje, przy czym wersja normalna jest jedyną wymaganą do fabuły. Warto dodać, że pierwotne północnoamerykańskie wydanie Final Fantasy IV było łatwiejsze od wersji japońskiej i dlatego często nazywane jest wersją Easy Type (Typ Łatwy).

WystępowanieEdytuj

Final FantasyEdytuj

W pierwszym Final Fantasy w wersji Origins występują dwa tryby: Easy (Łatwy) i Normal (Normalny). W trybie Łatwym ceny w sklepach są niższe, poziomy doświadczenia zdobywa się szybciej i statystyki wzrastają prędzej. Po ukończeniu gry istnieje możliwość zapisu stanu rozgrywki i wczytania go przy rozpoczęciu nowej gry. Można dzięki temu przenieść dane z bestiariusza i Kolekcji na nowy stan gry.

Przykładowo, dzięki temu gracz nie będzie musiał ponownie stawiać czoła niektórym przeciwnikom spotkanym w trybie Łatwym, jeżeli chce uzupełnić bestiariusz w trybie Normalnym. Poza tym niektóre obrazy z Galerii Fotografii są dostępne tylko po ukończeniu gry w trybie Normalnym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki