FANDOM

FFIVDS Thundaga

Thundaga w Final Fantasy IV (DS).

Angielski: "A storm comes."
Polski: "Nadchodzi burza."
Lulu, Final Fantasy X

Thundaga (サンダガ, Sandaga?), znana również jako Bolt 3 (Piorun 3) oraz Lit 3 (prawdopodobnie od angielskiego słowa 'Lightning', oznaczającego błyskawicę), to powracające w serii Final Fantasy zaklęcie typu Black Magic (Czarna Magia). Zwykle jest najpotężniejszym zaklęciem żywiołu Błyskawic.

Zobacz także: Thunder (umiejętność), Thunder+, Thundara (umiejętność) oraz Thundaja

WystępowanieEdytuj

Final FantasyEdytuj

Black Mage - LIT3

Thundaga, znana również jako LIT3 w wydaniu NES oraz Bolt3 w Final Fantasy Origins, to zaklęcie Czarnej Magii poziomu 6, które zadaje duże obrażenia od Błyskawic wszystkim wrogom. W wersjach NES oraz Origins zadaje ono od 60 do 240 obrażeń od Błyskawic, podczas gdy w nowszych edycjach zadawane obrażenia zależą od wartości Intelligence (Inteligencji) postaci je rzucającej. Thundaga może być użyta przez następujących przeciwników: Chronodia, Dark Wizard (Mroczny Czarodziej) oraz Chaos.

Zaklęcie to można kupić w Crescent Lake (Półksiężycowym Jeziorze) dla następujących profesji: Black Mage (Czarny Mag), Black Wizard (Czarny Czarodziej) oraz Red Wizard (Czerwony Czarodziej). W wydaniach GBA/PSP/iOS rzucenie go kosztuje 35 MP.

W oryginalnej japońskiej wersji zaklęcie to zostało nazwane "Thunga" (サンガー, Sangā?). Począwszy od wydania na WonderSwan Color nazwa tej umiejętności została ustandaryzowana do "Thundaga" (サンダガ, Sandaga?).

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki