FANDOM

FFIV TAY iOS Warp.png

Rydia używa Warp w smartfonowej wersji Final Fantasy IV: The After Years.

Warp (Wypaczenie/Teleportacja) (デジョン, Dejon?), znane również jako Banish (Wygnać), Dezone, X-Zone lub Degen (prawdopodobnie od angielskiego "Degenerate", czyli zdegenerować), to powracające zaklęcie wywierające dwa różne efekty. Warp (w tym kontekście Teleportacja) albo pozwala drużynie teleportować się między sąsiadującymi piętrami w lochach, albo uciec z bitwy, podczas gdy w innych przypadkach Warp (Wypaczenie) jest ofensywnym zaklęciem, które wrzuca wrogów do The Void (Próżni), usuwając ich z walki.

W niektórych grach Warp jest przetłumaczone na angielski jako Banish i wtedy działa ofensywnie, lub jako Teleport i wtedy służy do przenoszenia drużyny z dala od bitwy oraz lochów, nie mając ofensywnego zastosowania.

Zobacz także: Teleport oraz Telega

WystępowanieEdytuj

Final FantasyEdytuj

Black Wizard - ZAP!.gif

Warp, znane również jako ZAP! (PORAZIĆ!, ewt. ZABIĆ!) w wydaniu NES oraz Banish w Final Fantasy Origins, to zaklęcie typu Black Magic (Czarna Magia) poziomu 8, które wywołuje Instant Death (Natychmiastową Śmierć) na wszystkich wrogach, posiadając przy tym przeciętną szansę na powodzenie.

Zaklęcie to można kupić w Gai tylko dla profesji Black Wizard (Czarny Czarodziej). W wydaniach Dawn of Souls oraz 20th Anniversary Edition rzucenie go kosztuje 30 MP.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki