FANDOM

X360

Xbox 360, w skrócie X360 lub 360, to następca wyprodukowanej przez Microsoft konsoli gier wideo, Xbox. Został on oficjalnie zaprezentowany na kanale MTV w 2005 roku, a kolejne informacje dotyczące premiery oraz gier przeznaczonych na tę konsolę ujawniono na targach Electronic Entertainment Expo jeszcze tego samego miesiąca. Jest pierwszą konsolą, której premiera nastąpiła niemal jednocześnie w trzech dużych regionach świata oraz pierwszą, która zapewniała obsługę bezprzewodowych kontrolerów już w dniu premiery. Konkuruje z PlayStation 3 firmy Sony oraz z Wii firmy Nintendo. Platforma Xbox Live umożliwia grę sieciową oraz pobieranie gier zręcznościowych czy też trailerów gier, programów telewizyjnych lub filmów na zasadzie wypożyczenia.

Tytuły z serii Final Fantasy na Xboxa 360Edytuj

Tytuły Final Fantasy dostępne na Xbox Games StoreEdytuj

Limitowane edycje specjalneEdytuj

Final Fantasy XIIIEdytuj

Lightningxbox

9 marca 2010 roku wraz z premierą zachodniej wersji (w Ameryce Północnej, Europie, Australii i Nowej Zelandii) Final Fantasy XIII wydano limitowaną edycję konsoli Xbox 360. W zestawie znajdowały się: Xbox 360 z dyskiem 250GB, 2 bezprzewodowe kontrolery oraz kopia Final Fantasy XIII. Niektóre sklepy oraz strony internetowe oferowały w ramach specjalnego przedpremierowego zamówienia limitowane panele przednie do obudowy konsoli, zaprojektowane przez Tetsuyę Nomurę, przedstawiające postać Lightning.

Final Fantasy XIII-2Edytuj

Moogle Tour XIII-2 PS3 Xbox360

Mog Xbox 360 po prawej.

Specjalna edycja Mog Xbox 360 była możliwa do zdobycia jako nagroda w konkursie "Word to your Moogle".

Linki zewnętrzneEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki